Du kan nu bestille online her på mobilpart.dk og afhente din bestilling i din Mobilpart butik. Vi indrømmer blankt, det er en hurtig fix det selv-løsning for at imødekomme den store efterspørgsel i disse nedlukningstider, så bær over med os.

Hvordan vælger jeg Click & Collect?

Du finder de varer, du ønsker at købe, og klikker på ”Læg i kurv”, ligesom du normalt ville gøre. Derefter går du til kassen, hvor du skal indtaste dine kundeinformationer. Bemærk at det er særligt vigtigt, at du angiver et gyldigt telefonnummer, da det er den måde, vi kontakter dig på, når din bestilling er klar til afhentning.

Det er først, når du skal vælge leveringsmetode, at du kan vælge ”Click & Collect | Mobilpart”. Du gennemfører din betaling online, og du vil dernæst blive kontaktet, når dine varer er klar til afhentning i din Mobilpart butik.

Kan jeg være sikker på, at varen er på lager i butikken?

Vores lagertal udlæses hver 10 min.  Det kan derfor forekomme, at enkelte varer er udsolgte i butikken fra din ordre gennemføres til den pakkes. Du vil her blive ringet op af butikken for en særskilt aftale.

Hvornår ved du, at din Click & Collect ordre kan afhentes?

Du vil blive ringet op, når din Click & Collect ordre er pakket og klar til afhentning.

I hvilket tidsrum kan min Click & Collect ordre afhentes?

Din Click & Collect ordre kan afhentes i butikken indenfor vores normale åbningstider, som er:

Mandag – fredag:
kl.09.00 – 17.00
Lørdag
kl. 10.00 – 13.00

ADRESSEN:

Mobilpart Skejby Centret
Skelagervej 5-11
8200 Aarhus N
Tlf.: 26 71 45 56

Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min Click & Collect ordre?

Hvis du ikke afhenter din ordre indenfor 48 timer, efter den er klar, forbeholder Mobilpart sig retten til at annullere din ordre, og du vil få pengene refunderet til det anvendte betalingskort indenfor forventeligt 7 dage.