Fragt

Alle varer sendes med GLS.

Når du bestiller varer, kan du forvente dem sendt samme dag med gls, hvis de er bestilt inden kl. 12.00 mandag til fredag. GLS omdeler nu også pakker om lørdagen.

Der er også mulighed for Click & Collect hos Mobilpart, Skelagervej 5 – 11, 8200 Aarhus N.

Leveringstiden er 1-2 dage

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret på ydelser.

Er du ikke tilfreds med ydelsen kan du naturligvis kontakte os på info@mobilpart.dk.

Som kunde får du 2 års garanti på vores produkt, undtagen på batterier, opladere -kover og headsets, som har en garanti på 6 måneder. Indenfor denne periode kan du få et nyt produkt, hvis det viser sig, at produktet er defekt.
Det er naturligvis også afhængig af hvilken defekt, der opstår – for eksempel anses fysiske skader ikke for at være en defekt. Betingelsen er, at defekten ikke er opstået på grund af misbrug af produktet. Du skal informere os om defekten indenfor rimelig tid efter at du har opdaget effekten. Vi bruger en 2 måneders periode på klagen. Hvis din klage godkendes, tilbagebetaler vi eventuelle fragtomkostninger for returnering af produktet.

Fortrydelsesret
Hos os har du altid 14 dages fortrydelsesret (gælder ikke virksomheder). Hvis du vil returnere en vare med henblik på ombytning eller tilbagebetaling i løbet af denne periode, skal du følge returfremgangsmåden på følgende link:https://www.mobilpart.dk/returlabel/ Som forbruger har du ret til at undersøge produktet (gælder ikke reservedele,KoverhukommelseskortUSB-stikbatterierhovedtelefoner/headset, hygiejneartikler).Hvis nogen af ​​disse produkter er plomberet, og plomberingen er brudt, frafalder fortrydelsesretten.

Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.